De eerste dagen - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Hugo Rutten - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Hugo Rutten - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Hugo

09 Mei 2017 | Spanje, Isla de Tenerife

onze eerste werkdag begon met een rondleiding door het bedrijf wat voor mij in eerste instantie op een soort doolhof leek. Meteen de eerste dag al hadden we een evenement wel is waar een kleine maar dit is achteraf een evenement geweest die ik niet snel zal vergeten. We moesten na dat we de speaker apparatuur en de verschillende effects hadden aangesloten en er voor gezorgd dat alles naar behoren werkte een pak aan trekken. En niet zomaar een pak nee een pak met daarin verlichting. Wat er overigens heel gaaf uitzag maar aan de andere kant bloed heet was. De bedoeling van deze avond werd ons verteld dat we een surprise act moesten geven met een tien tal andere jongeren. Voor een aantal Amerikaanse gasten van het hotel Abama. Die surprise act bestond uit een mannequin challenge en een flashmop. Niet echt de eerste dingen die mij en Brent aanspraken maar oke we doen het wel gewoon. Nou na de hele act snel de pakken uitgedaan en de apparatuur afgebroken en terug naar het bedrijf. En realiseren wat er deze avond allemaal gebeurd is.