Stage Tenerife PPC events - Reisverslagen van Hugo Rutten - WaarBenJij.nu Stage Tenerife PPC events - Reisverslagen van Hugo Rutten - WaarBenJij.nu

Stage Tenerife PPC events

Hallo beste lezer, voor school hebben wij de opdracht gekregen om in de derde periode van het tweede schooljaar op stage te gaan in het buitenland. Ik heb door middel van rondvragen aan andere scholieren een leek mij bijpassende stage adres gevonden genaamd ''PPC Events'' wat staat voor Peter Production Company. Dit bedrijf is gevestigd op Tenerife in de Canarische Eilanden. Het leek mij een goede stage omdat het een evenementen bedrijf is wat zo wel grootte als kleine evenementen verzorgd. Wat zelf ook goed bij mij past. Ik ga hier samen heen met Brent Gijsen en ik hoop dat het 10 HELE leuke en leerzame weken gaan worden.

Recente Reisverslagen:

12 September 2017

zon zee strand en pizza

24 Juni 2017

Landschap en omgeving

10 Juni 2017

Gay parade award

17 Mei 2017

Hotel Abama

09 Mei 2017

De eerste dagen
Hugo

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2274

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

08 Mei 2017 - 14 Juli 2017

Stage Tenerife PPC events

Landen bezocht: