Hotel Abama - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Hugo Rutten - WaarBenJij.nu Hotel Abama - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Hugo Rutten - WaarBenJij.nu

Hotel Abama

Door: Hugo Rutten

Blijf op de hoogte en volg Hugo

17 Mei 2017 | Spanje, Isla de Tenerife

Hotel Abama is een hotel waar we deze stage veel te vinden zijn. Dit is een van de beste klanten van het bedrijf dus is het in eerste instantie belangrijk dat we zorgvuldig te werk moeten gaan en doen wat er gevraagd word.

Laser shows

op 14 mei hadden we ons eerste echte grote evenement bij hotel Abama. En op dit evenement zou een laser show plaats vinden bij het zwembad. Dus de lasershow is opgebouwd en aangesloten en alles werkte. Toch is het zo wat voor mij en Brent echt een schok was dat er bepaalde mensen zijn die als ze de lasershow toch niet helemaal naar hun wens vinden op het evenement dat er gezegt kan worden, nee vind het toch niet geschikt hiervoor. Ook al is er om gevraagd al je werk toch voor niks kan zijn geweest. En je er geen cent mee verdient hebt als bedrijf zijnde. Dit is een goed voorbeeld van hoe HARD de business is wat Peter onze stagebegeleider ook uitlegde. En Brent en ik snapte er in eerste instantie ook helemaal niks van.

• 12 Juli 2017 - 17:52

Hugo Rutten:

check ook even de bijbehorende foto's

Tags: Internship