Gay parade award - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Hugo Rutten - WaarBenJij.nu Gay parade award - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Hugo Rutten - WaarBenJij.nu

Gay parade award

Blijf op de hoogte en volg Hugo

10 Juni 2017 | Spanje, Isla de Tenerife

Dit was een van onze grootste evenement die we hebben gedaan. We moesten voor dit evenement de lounge area inrichting. Hier voor hebben we gebruik gemaakt van opblaas banken en stoelen met daarbij lichtgevende tafels. De banken hebben een sfeer volle look en zitten erg chill. Echter was het wel heel veel werk om al deze banken en stoelen op te blazen we hadden 55 banken en 30 stoelen deze moesten allemaal worden opgeblazen met een klein opblaas machinetje. Gelukkig hadden we hulp van extra personeel die wordt ingezet door een ander bedrijf en die ons mee hielpen.

Ook hebben we zo genoemde strings gebruikt dit gaf ook een heel mooi effect in het donker (zie foto's ) ook hebben we een laser gebruikt die het logo Arts projecteerde het bedrijf dat het feest organiseert. Tijdens het evenement moesten we opletten of er banken waren die leeg liepen. en wanneer dit het geval was moesten we deze weer oppompen of een andere voor in de plaats zetten. verder liep het evenement soepeltjes en alles zag er strak en goed uit. De hulp van het extra personeel was ook heel fijn en konden we goed gebruiken.

Het was een hele zware en lange nacht we kwamen vervolgens om half 5 thuis.

(zie foto's)